piątek, 24 lipca 2015

My Little Pony Book TAG

Cześć i czołem zostałam właśnie po raz pierwszy nominowana do TAG-u, a za tą nominację dziękuje Julii z bloga Bukowe Opowieści. no więc zaczynamy!

     Apple Jack- Książka, w której bardzo ważne są więzi rodzinne
Jedyna książka, która mi się kojarzy z rodziną to Opium w rosole. Moim zdaniem była ona w całości poświęcona wątkom rodzinnym nie tylko tym dobry, ale także tym złym 
Pikie Pie- Najzabawniejsza książka jaką spotkałaś w całej swojej "karierze" czytelniczej
Według mnie najzabawniejszą książką jest Harry Potter pomimo, że są tam poruszane poważne wątki takie jak przyjaźń, poświęcenie, rodzina, a nawet śmierć to jest to jedyna książka, przy której wybuchnęłam śmiechem 
 
Rarity- Książka z silną, niezależną bohaterką, która ma wielu adoratorów
 Tutaj miałam wiele wątpliwości, ale w końcu udało mi się wybrać Ida z Kręgu. Wahałam się pomiędzy Eleną z Pamiętników wampirów, a Triss z Niezgodnej, ale po krótkim zastanowieniu wybrałam Idę i mam nadzieję, że się nie myliłam

Fluttershy- Książka, o której istnieniu wiedzą nieliczni
Co do tego nie mam żadnych wątpliwości. Będzie to Lodowa pani napisana przez Sally Prue. Słyszeliście już o niej?
Twilight Sparkle- Książka z bohaterką, która mogłaby zostać twoją przyjaciółką 
To trudne pytanie, gdyż nie jestem osobą kontaktową. Wydaje mi się, że mogłaby to być Anna-Karin z Kręgu
Rainbow Dash- Książka, do której mam sentyment
Myślę, że taką książką byłby dla mnie Harry Potter
Spike- Książka z nieszczęśliwie zakochaną postacią 
Oliver był zakochany w  Schuyler, ale ona nie do końca odwzajemniała jego uczucia, więc można to nazwać nieszczęśliwie zakochaną postacią , która wystąpiła w Błękitnokrwistych

Jako, że jestem początkującą i dosyć późno się za to wszystko zabrałam to z przykrością stwierdzam, iż nikogo nie nominuję 

Pozdrawiam Eleonora
 

6 komentarzy:

  1. Elena według mnie w ogóle nie jest niezależna :)
    A Tag fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że nie jest niezależna silna też nie za bardzo. Miała tylko wielu adoratorów dlatego z niej zrezygnowałam :)

      Usuń
  2. O! Właśnie zabieram się za robienie tego TAGu. Tobie wyszedł naprawdę fajnie! ^^
    O 'Lodowej pani' wiem, aczkolwiek ciągle waham się nad zakupem. Polecasz? c:

    Obserwuję i życzę powodzenia w rozwijaniu się w blogosferze :)
    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem też ciekawa, jak ocenisz 'Klątwę tygrysa' ^^

      Usuń
    2. A więc lodowa pani nie podobała mi się za bardzo była ok i to wszystko

      Usuń
  3. Tag jest super :] Już nie mogę się doczekać recenzji klątwy tygrysa i dowiedzieć się co myślisz o tej książce :3
    Pozdrawiam, Obserwuje
    http://tiggerssreads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń